hey!


HAHAHA grymt gammal bild & därför bjur jag på den :D


Idag har jag inte gjort någonting alls förutom att sovit, har faktist varit grymt  sjuk eftersom jag åt glass förut..och jag som är iq befriad åt det även fast jag är laktosintolerant :( så har haft sån grym magvärk och sen feber på köpet -.-' men nu mår jag bättre och är glad för en ny morgondag :D
i fredags så drog jag till benny en sväng och såg på när folk söp och fick snefyllor, sen igår (lördag) drack jag fast drog hem lite innan ett för jag blev så himla trött så orkade inte vara med längre och är faktist rätt glad för det!
nu är klockan 04:13 och jag måste sova haha fast är inte trött alls..kommer gå bra eller inte.
men ja godnatt på er och sov gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0