# hata myggor...

hejhej! just nu sitter jag och nästan gråter för att så många myggor har bitit mej...haha!
jag fucking
hatar myggor,vad fan är dom bra för?!? dom bara kliar som tusan!
jaja..idag vaknade jag rätt skapligt av att ida skickade ungefär 50 sms..om inte mer. haha men ja hon lyckades väcka mej iallafall  =) vi gick hem till mej drack kaffe och prata lite oså ,#we like!
senare så åkte jag och mamma till sommarstugan & där träffa jag min morbror som bor i stockholm ;o
mycket efterlänktat! han berättade att han blivit chef nu oså ( ambulansförare ) så ja jag är jätte glad för hans skull!
ska snart till han och hälsa på han, kommer bli dö nice :D
efter det drog jag och erica till lysing och där va vi med pazzie & bennie och sen kom lite annat folk förbi med :D
nu är klockan 04:48 och jag är vrål slut! hoppas på att jag kan somna nu även fast det kliar överallt för fucking myggen.. -.-'
yeye but sleep well now! :D kiss n huggs
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0