HAY!

tjuhu, idag har jag varit med erica, vi vaknade vid 16:00..no life jau! sen drog vi och käka bakismat på corner ( ja vi drack igår ) efter det drog vi hem till min kära syster och satt där med loollo nicke freggish jonte wobban ida lovisa jenna jessica och emma :) mycket trevligt! erica sitter brevid mej ny duschad och klockan är 03:00 haha! vi ska vara vakna ett dygn så att vi hinner med allt vi måste göra imorgon! jag länktar så jäkla mycket nu! vid fem tiden ska jag och erica till marcus och förfesta lite, sen drar vi vidare och kollar på lars winnerbäck!!!!! han är typ gud haha! nä men han är pretty awesome ! :D nu ska jag tvinga erica sätta på alice i underlandet, sen vet jag inte haha! godnatt på er :D kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0