hello! N welcomme to our planet...

hejsan !
jag har inte varit duktig alls på att updratera här på bloggen..men har haft väldigt lite tid faktist!
nu är vis över..änkligen! det är så sjukt överskattat! fast ja jag har haft roligt och ska inte klaga..men tror ifl att vis kommer dö ut rätt snart faktist..första och andra dagen drack jag lite med folk det var trevligt! men igår blev det att vara hemma hela dagen , vid 22:00 drog jag en runda på stan men som sagt lugnt var det =) köpte geek glasögon och en döskalle sjall ifl :) idag har jag sovit som en idiot ;o vaknade vid 18:30 typ haha vilket liv jag har hahaha! nu sitter jag hemma hoss erica och fular oss i cam OBS! känsliga tittare varnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0