no broken hearted girl..

jag är såhäääääääääääääääääääääääär arg!!!!
haha nej men jag suger cp alltså! jag har gått och blivit "kär" i en fucking tysk -.-'
och det suger om något! så är skapligt arg på mej själv..fattar inte ens hur det kunde hända ( om vi bortser ifrån att han är så otroligt perfekt )haha. nu sitter jag hemma hoss erica och nördar skype med han..väldigt underhållande haha!
erica ligger med ansiktsmask och en blommig gardin typ haha snyggt.
idag har jag varit med erica och varit vaken..bortsett från henne, hon har sovit HELA dagen, verkligen hela dagen alltså :O nu ska jag fortsätta vara social med han och innan jag säger hejdå så ska jag berätta att jag precis lovat han att sluta röka imorgon, vilket jag kommer göra för han haha! crazy i know..
men ja ha det bäst och sov gott! puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0