vilket väder!

Hej! :D jag vet jag suger på att updatera men min blogg har varit helt fail ett tag..har gjort en ny design nu ifl,fin va? :D dom senaste dagarna har jag varit med erica becca och 2 tyskar som heter pazzie och bennie.
och jag tycker det är en skam att dom inte bor i sverige för dom är redigt härliga grabbar!
jaja inget att göra åt..nu har jag precis damsugit dammat diskat och plockat lite och ändå så är klockan bara 10:35 !
fan vad jag är nöjd :D jag verkligen älskar det här sommarvädret vi haft nu i 2 veckor ungefär..hoppas det håller sej! :D nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag gå på stan med min mor och inhandla lite nytt strunt =) senare ikväll ska jag vara med john erica jens becca pazzie & bennie och grilla och ha det gott.
hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha!
kiss & hugs! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0